אבי בלום: "אין ספק שהיועמ"שית בניגוד עניינים"

    מהדורת הבוקר No Comments on אבי בלום: "אין ספק שהיועמ"שית בניגוד עניינים"

    הפרשן הפוליטי עו"ד אבי בלום ב'מהדורת הבוקר' על השימוש בתוכנת 'פגסוס' ע"י המשטרה: "היועמ"שית לא רוצה שהנושא ייבדק. אין ספק שיש כאן טענות קשות של ניגוד עניינים אישי". חוק הגיוס: "אם יש סיכוי שבג"צ לא יפסול, זה רק איכשהו בחקיקה רחבה מאוד". והבחירות באלעד: "ש"ס חתמו בעבר עם 'דגל' אחר מהיום. אז זה היה 'דגל' של מקלב וזה כבר השתנה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי עו"ד אבי בלום התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם, ופתח בסוגיית השימוש הלא חוקי בתוכנת 'פגסוס' ע"י המשטרה: "היועמ"שית לא רוצה שהנושא ייבדק. בוועדת מררי התגלה שיש אלפי מקרים של שימוש ברוגלות. אין ספק שיש כאן טענות קשות של ניגוד עניינים אישי. וזה מה שלוין השיב לה בצדק. הנושא של הרוגלות היה צריך להיות החוק הראשון של הממשלה, כל הציבור היה תומך. במקום זאת נתנו להם מעטה הגנה".

    לגבי חוק הגיוס אומר בלום: "הנשיא הרצוג מנסה בימים האחרונים להביא שוב להסכמות סביב חוק הגיוס. זה ברור שבג"צ יפסול שוב את החוק. המילה סבירות כבר לא נאמרת בבית המשפט אבל נלחשת היטב בכל פינה, וכמובן שבקרוב יפסלו גם את צמצום הסבירות. כך שלחוק הגיוס אין סיכוי. אם יש סיכוי שבג"צ לא יפסול, זה רק איכשהו בחקיקה רחבה מאוד".

    ולסערת הבחירות המוניציפליות: "בני ברק הפכה לאלעד ואלעד לב"ב. בב"ב מצניחים מבחוץ, ובאלעד כל המתמודדים מקומיים. פעם היה ברור שדגל תומכים בפרוש, אבל לאחר שהגראי"ל נפטר החלו להישמע קולות התומכים במועמד עצמאי וכך החלה סאגת פינדרוס. נחתם הסכם כלשהו מול ש"ס שדגל המקומי ממש לא תמכו בו. ש"ס חתמו בעבר עם דגל אחר מהיום. אז זה היה דגל של מקלב וזה כבר השתנה. אבל ברור שהיה הסכם ברור וחתום בין דגל לש״ס באלעד, השאלה האם עומדים בסיכומים בציבור החרדי או לא. יש חתימה זה ברור, על ההסכם חתמו מנכ״ל ש״ס השר חיים ביטון מצד ש״ס וסגן השר אורי מקלב מצד דגל״.

    האזינו



    0 תגובות